Május 4

 2010.05.04. 21:42

Globális és univerzális bocsánatát kérem mindannyiótoknak akik talán várják az új bejegyzéseimet, de nemtom mi van, mostanában valahogy nincs ihletem az írásra. Meg asszem kiégett a vicc-relém is, bár talán sose nem is voltam szórakoztató csak néha behaluztam viszont unalmas, fárasztó hülyeségekkel meg nem akartalak traktálni titeket, abból úgyis van mindenkinek éppen elég.

Inkább megmutatom a londoni tavaszt nektek:

 

Bár mostanában gyönyörű tavaszi képek ellenére azért elég hideg van basszus. Befagy a seggem is. És durván kifogytam a bőrkabimból és most olyan hülyén lóg rajtam, hogy már csak végszükség esetén lehet felvenni, mert olyan mintha nem is az enyém lenne. :(

továbbá...

Egyik kicsit depisebb napomon gyógyír gyanánt beugrottunk Szilvivel a Selfridges-be. Na, erről azt kell tudni, hogy London egyik legdrágább áruháza. Csak a lúzer külföldiek és a ténylegnagyongazdagokakikneksemmisemszámít boltja. Egy semmi különös kabát kb. 600 font, egy snassz farmer direkt szakadt rövidnaci 100 font, egy ronda rövidujjú póló 100 font, stb… :D Na ja. Az olcsó/ ingyen dolgok sohasem érdekeltek: de ez már valami!!! ITT KELL VÁSÁROLNI CSAKAZÉRTIS!!! Vettem is egy nagyon-nagyon-nagyon szépséges harisnyát mindössze 11 fontért és kártyával fizettem mint a nagyok!! Néhány pillanatra őrült gazdagnak éreztem magam. :)

Ma például odacsuktam a jobb kezem mutatóujját egy ajtóba. Hát, mit mondjak: voltam már vidámabb is. Mindenhol nehéz tűzajtók vannak, nagyon könnyű így járni. A forgatókönyvnek megfelelően már elkezdett feketedni az ujjam vége, és még most is baromira fáj. Kiwi leszek holnap tudom-e majd használni bármire is. Bár gondolom nem nagyon fog érdekelni senki ha mégse, végülis ott van még 9 másik, ágyazzak azzal.

Anita azzal nyaggat, hogy nyáron utazzunk el valahova (pl. Mallorcara) 1 hétre. Mondom neki nem lesz pénzem, bár szerintem neki se, csak nagy a szája. Álmodik a nyomor. Én legszívesebben inkább mégis Nirvánába mennék a Nirvána-tousszal.

Bár lehet, hogy nem akarnék visszajönni se többet.

És boldog ANYÁK NAPJÁT kívánok minden érintettnek, utólag, mégegyszer. Puszi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr61975135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása