június 28

 2010.06.28. 23:34

Még tiszta szerencse, hogy ilyen meleg van mostanában, mert így nem gáz, hogy csütörtök óta nincs meleg víz, mert elromlott a bojler. Aszongya a néni: hétfőn jön a szerelő. Pénteken még azt gondoltam: „hát persze, hogy kibírom, annyi mindent kibírtam már, miért pont ezt ne bírnám ki, csak néhány nap ugye”.

És lőn a hétfő azaz a mai gyönyörű nap. De hol a meleg vizem? Aszongya ma a néni: a szerelő naon busy oszt csak a jövő 7en bír eljönni ide. Addig sorry. Ma hétfő este viszont azt gondolom: „Te szarrágó agyhalott, nem érsz többet, mint egy szétkent szardarab amit elleptek a döglegyek, ha nem csuknának le érte, sátánista szertartást végeznék nálatok! Hogy a húsvéti nyuszi álljon beléd! Olyat rádütök, hogy kipusztulsz, mint a dinoszauruszok !!! Utóirat:  Ne idegesíts, mert az agyvelőddel mosom fel a padlót!”

Egyébként nem gáz, hiszen ma csak erre az egy dologra vágytam igazán: megfürödni. (18 szobát csináltam, este fél 7-re lettem kész.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr212117401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mártimama 2010.07.01. 12:13:06

Ó, Te szegény lélek, együttérzek Veled. Ami sok, az sokk!! megoldás: vizmelegítés fazékban, fürdés lavórban, szivaccsal. Ez ám a luxus :O( Ölel: M.mama ♥
süti beállítások módosítása