Április 14

 2010.04.14. 23:01

Há’ nemtom mi van velem, még rendesebben vissza kell rázódnom a munkába vagy öregszem vagy mi a fene, mert minden nap olyan fáradtan jövök haza, hogy már nincs erőm semmire.

De egyébként csak a szokásos: munka, munka, munka, munka, (ennél a résznél kell nyalni a szánk szélét) gerilla-mosás (ez a szemét dolog mégis úgy tűnik beválik, már második hete vagyok gerilla- mosó, és még nem buktam le :)) aztán néha 1 kis barátokkalelmenés ide-oda. (legutóbb hétfőn megint Marikáékkal és Erikával futottunk össze egy görbe zsúrra a sarki  Old Explorerben, hogy oda tudjam adni nekik az otthonról hozott szolgálati nokedli szaggatót és a túléléshez szükséges téliszalámit. Jól ki is pletykáltunk mindenkit, még magunkat is.)

A kezem újra rettenetes, olyan mint egy múmia-kéz. Száraz, sebes, repedezett. Borzalmas.

Néha megnézem a „Fogd a pénzt és fuss” c Woody Allen filmet, mert ez az egyetlen ellenszer a depresszióm ellen. Filmtabletta :D Igaz, csak addig hat, míg tart a film. De az is valami. Ja, nem, van még egy: „Ne szórakozz Zohannal” Adam Sandlerrel. De azt most kölcsön adtam a Szilvinek, hagy röhögjön ő is. (Volt már dolgod rasztával???) Elvileg majd megkapom Anitától a Bridget Jonesokat, de még nem hozta. Ha minden nap megnézek 1-1 ilyen jó ökörséget, talán szinten tudom tartani magam mielőtt beüvegesedik a szemem és megesznek a patkányok. Igaz, nekem csak csótányom van, tehát szereznem kellene patkányt előbb. Itt az ajtó előtt csak mókus van, de az egy kicsit hasonlít, csak vastagabb a farka. De ha előbb leborotválom, mondhatom, hogy patkány és már csak rá kell vennem valahogy, hogy egyen meg. Na… jó terv…

Holnap megint szabadnapos leszek. Most mondhatjátok, hogy mire ez a sok szabadság! De nekem azért jólesik. El is terveztem, hogy délig alszom, aztán hajat mosok, pakolást teszek a kezemre, olvasok, játszom a Traviannal. Utána meg mittudomén, hátha adódik valami. Például ehetnék is valamit. Most főztem egy olyan pörkölt-szerűséget egy egész döglött madárból, tehát van pár napig kajám.

Meg vettem a tescoban rebarbarás aktíviát. Annyira kíváncsi voltam, hogy milyen lehet. Hát… olyan mint a radír. Az íze. :D Na, de nem gáz, csak 4 dobozzal vettem, hamar elfogy. (Így volt egy csomag.) És ha rányomok egy kis pálinkát, az elveszi ezt az egészséges borzalmat. :D.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr691922204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása