Május 7

 2010.05.07. 21:20

Tegnap és ma szabad voltam/vagyok, a terv szerint, tehát én kértem a két napot. De sajna holnapra is offra tettek, így holnap sem kell mennem. Meg hétfőn sem. Ez csak azért gáz, mert így a jövő héten kb. 140 fontot fogok kapni, utána héten a legjobb esetben is csak 170-et. Ez éppen csak arra lesz elég, hogy ne legyek deficites. Nem tudom mi van a hotellel, de mostanában gyakran csinálnak ilyesmit, csak eddig mindig másokkal. Most úgy látszik én lettem soros. Szerintem már túl sokan vagyunk, akik állandóan akarnak menni. Na, mindegy, majd holnap befestem a hajam unalmamban, aztán meg olvasok, mert minden mást már elrendeztem ma meg tegnap, hiszen azt gondoltam nem lesz több időm.

De lesz.

A megdögléses sok munkánál már csak az a rosszabb, ha nincs munka. Már csak abból a szempontból is, hogy rengeteg időm van gondolkozni, ami ugye csak ront a közérzetemen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr151982642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása