Június 1

 2010.06.01. 21:56

Azért őrület, hogy már azt írom, hogy „június 1”. Nem is hittem volna, hogy eddig bírom, mikor minden napomat úgy élem meg, hogy valószínűleg holnapra megdöglök (remélem) de legalábbis megőrülök rövid távon. De az is lehet, hogy már meg is őrültem csak nem tudom magamról, mert az igazi őrültek nem tudják, hogy őrültek, vagy már egy másik mátrixban vagyok, és az egész olyan csak „mintha”, pedig nem is... Nem tom, mert már az előző életemben sem hittem a reinkarnációban, és egyébként is, az érdekelt volna inkább ha valaki beavatna végre, hogy van-e élet a halál előtt. Bár azt hiszem ezt ebben az életemben már nem fogom megtudni…

Na, jó. Hagyjuk is. Kemény dolgok ezek, én meg ugye csak egy húgyagyú takarító vagyok nem pedig filozófus.

Apropó, informatikus sem vagyok (pláne): meg tudná valaki mondani mit lehet elrontani egy bluetooth kapcsolaton? Mééééneműködik rohadjon meg!!!!???? Elindul a transzport, és egy idő után egyszerűen leáll, és azt mondja, hogy „gebedj meg, vagy rakj ki inkább egy puzzlet, az való neked nem az informatika, na, kisköcsög!” Szóval nem sikerül. Vagy 200-szor próbáltam. :( Pedig elvileg nincs egyszerűbb, mint egy MP3 file-t blútússzal átrakni a gépről a telefonra. És még ez sem sikerül. Büh….

Okés, mielőtt kardomba dőlök és/vagy felvágom az ereimet bánatomban, megmutatom inkább a mókusomat:

Nos-valamint-továbbá-mindazonáltal-amellett-azonkívül-SŐT- és holnapra megint offra raktak. :((  Direkt, hogy nehogymár 200 fontot kapjak egy hétre, az túl sok lenne nekem, úgyis csak elinnám vagy ilyesmi, tehát Abie gondoskodik arról, hogy véletlen se kapjak 160-170-nél többet, mert az káros lenne az egészségemre ugye. Holnap elmegyek ha nem leszek totál depis egy másik ügynökségre, és keresek egy másik munkahelyet. Gondolom, ez kielégítene mindenkit lelkileg. Csak a baj van velem folyton, még egy kádat sem tudok normálisan kimosni, éppen ideje váltani. Lássuk, mit nem tudok még!!! :D Nyilván van még egy csomó dolog itt a Londonban amire nem vagyok alkalmas, de még nem is próbáltam, tehát előttem a pálya!!!

Ja: és ilyen lett a hajam:

(De a legőrültebb dolog mégiscsak az, hogy egy csomó embernek tetszik a répa színű hajam!!!! Bár lehet, hogy csak vigasztalni próbálnak … nem tudtam eldönteni.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr762049234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violiv 2010.06.02. 08:01:08

A hajad nekem is tetszik, (legalább is itt a képen egész jó) de a cigit "HATÁROZOTTAN ELLENZEM".

(Woody Allen-től egyszer megkérdezték, hogy mi a véleménye a halálról? erre válaszolta azt,hogy: "határozottan ellenzi ":-)..)

aivilo 2010.06.02. 14:57:24

@violiv: háháhá!! bagoly mondja...blablabla...
(A cigi egyébként nem égett, csak díszlet volt a jó hangulathoz, Orsi szájában pl. ugyanekkor 3 szál is volt (erről is van képem) pedig ő sem dohányzik, csak poénból bekaptuk közösen az egész dobozt.)De a pubokban nem is lehet cigizni.
A cigi különben 5 font körül van dobozonként; lehet, hogy mégsem itt fogok rászokni, már anyagi megfontolásokból sem.
süti beállítások módosítása