Április 22

 2010.04.24. 20:40

Ma, a szokásos szabadnapomon elmentem a brixtoni állatjó piacra, és vettem egy ágynemű garnitúrát, hogy legyen egy váltás. Ma este gyorsan ki is gerillamostam, mert üres volt a ház. Hétvégén már át is tudom húzni az ágyat! Annyira szép, tiszta rózsaszín, meg valami ronda virágok is vannak rajta, de elmegy. Olyan lesz a szobám mint egy Barbi-ház. Cuksi!

Meg vettem még némi élelmet a jövő hétre. Olyan klassz dolgakat is lehet kapni, ami otthon nincs is: a sok keleti bevándorló miatt mindenféle indiai, kínai meg ilyesmi kaják tömkelegét. Azt sem tudom mi micsoda, de szeretek mindent kipróbálni, legfeljebb ha nem ízlik, legközelebb nem veszek olyat. Most vettem valami masalás-currys szószt is amihez csak rizst kell főzni, oszt jónapot. Izgi lesz. Gasztronómiai challange. Megint van egy hétre kajám, nem kell vele foglalkozni legalább.

Ma rengeteget aludtam, de nagyon jó volt. 9-kor keltem, de du 4-kor már megint elálmosodtam. Hiába na, ilyen gyöszös vagyok, ez a lightos munka az egy szabadnappal kiszívja az erőmet. Holnap újra jön a málenkij robot. Már alig várom. Alig. ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr391948718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása