Május 12

 2010.05.12. 22:22

Ma kimondottan jó napom volt:

-         nem a hisztérika csekkolt, hanem Yeama

-         csak 4 kiköltözős szobám volt

-         összesen 15 szoba

-         kaptam 5 font tippet

-         negyed 3-ra kész voltam

-         munka után elmentünk Szilvivel egy közeli nyelviskolába, aminek ígéretesek a kondíciói: 4 hét, heti 3 alkalom 2-2 órában 160 font, de teljesen rugalmasak, annyit jársz amennyit csak akarsz; mert ha akarsz hetenként is fizethetsz akár. Az órák este fél 7-től kezdődnek.

Összességében ez még vállalható szerintem. Megírtuk a beugró tesztet is. Na, ez cuksi volt, mert az 50 kérdésből kb az első 20-ra tudtam valahogy felelni, a többit már passzolnom kellett, mert ugye:

39) He is an engineer in………

a) cotton industrial b) cotton industries c) cotton industry d) the cotton indusrty

vagy itt a másik:

48) The man said he did not ……… to walk.

a) bother about b) care for c) mind having d) much mind

kérdések, sajnos meghaladják a szellemi teljesítőképességemet, mert ugye egyértelmű, hogy a 39-es kérdés arra vonatkozik, hogy:

Amikor a 3 kislány kiment a játszótérre……

a) nagy szél kerekedett b) háromszor veri vissza döbrögi c) igenámdemikor d) hovatovább

Nos, ebben a kontextusban nekem talán mégis a hovatovább a legszimpibb, de mivel nem vagyok biztos magamban inkább passzoltam mégis…

… vagy itt van a 48-as:

Anyádnak mindig igaza van, kivéve ha…. lehetősége van.

a) szárítókötéllel ugrál b) fagyitölcsért rágó c) szuszogva hörögni d) undokul piszkálva

Namármost ezen is sokat gondolkoztam, hiszen mi sem egyszerűbb, de aztán eljárt felettem az idő, és inkább mindenhova csak egy ilyet rajzoltam: :( hogy lássák, értem én mit akarnak, csak nincs most kedvem ehhez a córeszhez itten.

Aztán betettek az éppenhogy valamit gagyarászók (2-es) csoportjába. Még szerencse, hogy nincs hippopotomonstrózisom, mert különben jobban megviselt volna a siker. Tehát ennek szellemében a fosszilisdinoszauruszhányás-világranglistán összesítettben mégis ott vagyok a szeren(csére)…

Nos, kialkudtuk, hogy 2-3 hét múlva visszajövünk a lóvéval együtt. Aztán röpke másfél óra alatt hazasuhantam a 2-es busszal. Jó kis nap volt ez is. :)

Bár még említést érdemel a hétfő is, amikor szabad voltam és Szilvivel csavarogtunk egy kicsit. Beatles-rajongók figyelem! Na, melyik utcában vagyok?

És mit írtam előre eltervezett hirtelen felindulásból a falra örök mementónak a direkt erre az alkalomra vásárolt szép piros alkoholos filccel?

...és utána Covern garden piacán mit találtam teljesen véletlenül?

Igazi Beatles lemezek!!!

Valódi korabeli úságok,

Irigykedtek, mi? ;)

DEJÓNEKEM!!!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr931998566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása