Május 21

 2010.05.21. 13:31

Ma esztétikai- patológiás okokból befestettem a hajam, ezúttal szőke néni volt a dobozon. Na, lássuk, mit tudsz L’oreal perfect blonde! :D

Namármost!

Hát… mit mondjak… teljes a siker. Jobb lett, mint vártam! Illetve sokkal rosszabb. Rettenetes. :D De még szerencse, hogy csak az egyik adag szőkítő port kavartam be!!!! Hihetetlen. Mindenki azt mondta, hogy 1 lépésben nem lehet a totál sötétbarnából szőkét varázsolni. Hát jelentem: DE. Hiába, ez már az űrkorszak. Van már 3D-s tévé meg itt ez a blu-ray is, miért pont egy szőkeség lenne gond? Vagy talán volt még valami hallucinogén anyag is az összetevők között, mert azért én úgy látom eléggé kivilágosodtam. Mi lett volna, ha mindkét adag szőkítőt bekeverem? Atyaúristen! Egyből ehte svéd lettem volna! Így csak egy őrült nő, akinek immár szép világos- narancssárga lett a feje. (Na jó, a „szép” kicsit túlzás volt. Költői.) :D Klassz! De legalább nem unalmas. (Most próbálom megszokni, ezért pszichoterápiára járok magamhoz: rábeszélés technika: jóóóóóó lett!!) Na… jó lett és kész. Ennyi. Ez van. Mára jó lesz.

1 valóságos hátránya azonban mégis van: az összes rózsaszín cuccom ezentúl használhatatlan. Ezeket nem lehet felvenni ilyen fejhez. Még szerencse, hogy azért nincs túl sok barbiruhám. Felváltottam barbi –fejre.

Söntemplán.

Naccerű! :D

Egyébként jól vagyok. Minden zsír. Mindig eszembe jut a Kis Ádám:” …. Tanuljáááá, meeer NA, tanuljááá meeeeer’… úgyhogy.”  By Micó bá’

https://www.youtube.com/watch?v=758kpUuR6ko&feature=related

Ma este tartjuk Orsi búcsú-partyját. Vidékre költöznek a pasijával, és ma dolgozott utoljára velünk. Még nem tudom, hogy mit csinálunk, hova megyünk, de majd kitaláljuk. ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr292020577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atizi1 2010.05.26. 10:38:14

:D erről azért szeretnénk ám képet is látni!!!!
süti beállítások módosítása