április 18

 2010.04.18. 22:22

Továbbá azt akartam még mondani, hogy a várakozásokkal ellentétben még nem fizették ki a holiday-pénzemet persze, valamint a múlt hetet is elszámolták a káromra persze (már reklamáltam persze), viszont gyönyörű tavaszi idő van mostanában, ami némileg kárpótol az anyagi nélkülözésért. Bár nem nélkülözök annyira, hogy valami problémát okozzon a hiány, hiszen úgy egyébként is gazdag vagyok piszkosul, és akár hónapokig is elélek fizetés nélkül ugye, de azért mégis inkább szeretném a saját számlámon tudni az a csekély 250 font körüli összeget, amivel át*sztak.

No, sebaj, (no problem, darling – ahogy a lengyel mondja) menjünk tovább, ennek örömére vettem egy új dolgozós-nadrágot (5 font). Jó hír: beleférek a 8-as méretbe!! Szerintem utoljára harmadikos koromban voltam ekkora. Gyorsam fel is hajtottam a hosszát, mert a lábszáram még most nem lett hosszabb: minden nadrágot fel kell hajtani. (Bár volt már olyan is, amit egyszerűen csak levágtam csinosra egy körömvágó ollóval. :D)

Ma munka után örs gyűlést tartottunk a kantinban Anitával és Szilvivel. Elhatároztuk, hogy together májusban elmegyünk a stonehengehez. :D Ez volt a legjobb ötlet ma. Végre valami kreatív megmozdulás. Bár kiwi leszek mit szólnak majd ha mindhárman ugyanarra a napra kérjük az OFF-ot. Izgi lesz.

A vulkán-probléma miatt a vendégek nem tudnak elutazni rendesen, ezért a szokásosnál több maradós-szobánk van. Ez jó. Egy maradó kitakarítása körülbelül 12 és fél perc, egy utazóé nagyjából 37 perc, 48 másodperc. Ugyanakkor mindkettőért ugyanannyi zsé jár. Remélem még sokáig füstöl a vulki! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr411932839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása