A mai napról csak az jut eszembe, hogy

 

AZ EMBER TRAGÉDIA!!!!

 

Sajnos ma filozofikus magasságokba szárnyaltak gondolataim. Ezeken gondolkoztam:

-         mit keresek én itt?

-         Mit fogok csinálni itt pár hét- hónap- év múlva?

-         Mit csinálnék, ha visszamennék Mo-ra?

-         Hogy fogok megtanulni rendesen angolul, ha nem találok iskolát?

-         Hogyan lehet feldarabolni egy embert?

-         elbírnám-e ha a részeit fekete zsákba gyömöszölném?

-         Ha felporszívóznám a vért, vajon látszana-e a piros szőnyegen?

-         Miért nem tudok kialakítani normális viszonyokat?

-         Mi a „normális”?

-         Ki a „normális”?

-         Én „normális” vagyok?

-         Akarok egyáltalán „normális” lenni?

Visszajött a netünk, újra kommunikálhatunk egymással gyerekek! (Sajnos szobatársamtól most kezdek megőrülni. Igazán nagyon aranyos, de mikor teljes magabiztossággal osztja az észt – többnyire nekem- akkor minden maradék toleranciámra szükségem van, hogy ne ordítsak vele. Most például a feketék és a zsidóság problémáját ecseteli. Whuáááááááá…. Mára már csak ez hiányzott.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr61629428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mártimama 2009.12.29. 00:42:33

Drágaságom! Köszönöm az ajándékodat, finom a sütike.
Vigyázz az egészségedre,eszel valami gyümölcsöt is kinn?
Ölel: M.mama

aivilo 2009.12.29. 21:33:27

@marthanene: igen, vettem konzerv ananászt meg kapok néha banánt meg a csoki is ugye kakaóbabból van :)

mártimama 2010.01.01. 01:31:58

@aivilo: Nagyon boldog Újévet kívánok Neked és ottani kedves ismerőseidnek.!
süti beállítások módosítása