október 15

 2009.10.15. 23:28

Ma  reggel megkaptam a kis listámat a 15 szobával. Meg a kis infarktusomat is. :D Na… de don’t panic: turbó- robot üzemmódra kapcsoltam, elhatároztam, hogy megcsinálom csakazértis. Délután negyed 3-ra meg is csináltam 12-et. Fúúúúdejóvagyok… durva büszke voltam magamra: megy ez!

De hova lett a másik 3 szobám? Valaki lehúzta a listáról. :( Na, sebaj, keresem a house keepert (góré) hogy kérdezzem mi a fet van. Nem találom. Végigszaladok 4 emeletet, de sehol nincs, nem látta senki.

Összepakolok, lemegyek az irodához. Megtalálom a másik h.k.-t, ő kideríti nekem, hogy hol keressem az enyémet. Felfutok az 5.re, ott van. Aszongya: még nyomjak már le még egy szobát. Hámégjóhogypersze. Parancsod számomra kérés. Már lenyomom rutinból.

 

Vége. Fhúúúú….

  • A mai mérleg:
  • 13 szoba kész.
  • Megúsztam komolyabb testi és lelki összeomlás nélkül
  • Kaptam 1 font borravalót, amit asszem rögtön el is vesztettem, bár lehet, hogy még meglesz valahol a nadrágzsebemben….
  • Kaptam egy potya narancslevet egyik aranyos lánytól (a lány egyébként kenyai, de nagyon aranyos)

 

Összességében sikeresnek tekinthető ez a nap (is). :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr241453185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mártimama 2009.10.16. 12:57:10

Egészen megizmosodol, Te kis Drága. Erős vagy! Csókol Mártimama :O)*
süti beállítások módosítása