Április 24

 2010.04.24. 20:41

1 munkanap után ma megint offra tettek: nem busy a hotel, nem kell annyi takarítás. A vulkánosok hazamentek, mások meg nem mertnek elindulni gondolom a bizonytalan hazajutás miatt. Zsír! Már majdnem teljesen leszokom a heti 2 szabadnapról, úgyhogy először nem is tudtam mit kezdjek ezzel a rohadt sok idővel, de aztán délutánra belejöttem :D

Reggel ¾ 9 körül véget nem érő fűnyírásra ébredtem, majd döglöttem még egy kicsit, olvasgattam. Majd el kellett mennem pénzért, mert ma van a rentfizetésnapom, tehát mentem játszottam egyet a nyerőgéppel a falban. Szerencsém volt, ma is nyertem! Az idő gyönyörű, sétálok egy kicsit. Rettenetesen fontos dolgokat vettem: egy műanyag szűrőt, egy USB elosztót, egy padlófelmosó löttyöt és egy döglött csirkét, Petit. :D

A madarat kegyetlenül megcsonkítottam, majd meg is sütöttem direkt. Elég finom lett. Lesz megint pár napig kajám és csak 2 font volt.

Tegnap végre elszámolták a holiday pénzemet. Egész jól kaptam, 320 font, és megkaptam azt az 1 nap véletlen elfelejtett sima bért is, no és persze a rendes heti fizumat. De ezzel olyan sok lett a pénzem, hogy 75 fontot rögtön becsengettem adóba (+ a tb) úgyhogy végül is csak 430 font lett a nettó. :( Hát ja….Tisztára minta otthon lennék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aivilo.blog.hu/api/trackback/id/tr671948721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mártimama 2010.05.04. 18:52:24

Drága Olika! Ma /kedden/ kaptam meg a szép üdvözletedet. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám. Jó egészséget kivánok. M.mama
süti beállítások módosítása